Challenge AiCart

Este cat se poate de simplu: nu ai de unde sa achizitionezi o platforma ca AiCart. Daca gasesti ceva similar si cu aceleasi functionalitati, noi iti dam AICART GRATUIT PE VIATA CU HOSTING NELIMITAT indiferent de cat costa solutia gasita de tine.

Gazduire

Cateva cerinte minime inainte de a incepe

Pentru a se califica platforma gasita de tine trebuie sa aiba deja integrate toate functionalitatile pe care le are AiCart.

ATENTIE!
Daca doresti sa colaborezi cu o firma de software ce-ti promite ca poate adauga aceleasi functionalitati logistice ca ale lui AiCart pe o platforma eCom concurenta, trebuie sa sti ca platforma noastra are acces EXCLUSIV la majoritatea platformelor logisitice integrate, in consecinta, conectarea cu alta platforma este IMPOSIBILA. De asemenea, sistemul StockLess este aproape imposibil de copiat, peste 75% din acesta fiind ascuns in cod, un alt aspect important ar fi ca acest sistem este patentat, ceea ce te-ar duce intr-o zona cu probleme legale.

Platforma trebuie sa fie gazduita pe servere din Romania cu uptime 100% garantat

Platforma trebuie sa-ti ofere:

  • Certificat SSL gratuit
  • Spatiu minim 15 Gb, fara limita de produse
  • Minim 3 adrese de e-mail @domeniu
  • Editare CSS si HTML
  • Customer Support 24/7

Functionalitati Generale

Nu putem caracteriza intr-o singura fraza usurinta prin care poti lucra cu AiCart si cat de intuitiva este asa ca, iti lasam mai jos o lista de elemente pe care sa le verifici in platforma concurenta:

Asigura-te ca platforma ofera:

  • Paletar Culori
    sa poti schimba cromatica magazinului cu un singur click, minim 12 scheme de culoare
  • Fonturi Google
    Sa ai la dispozitie o librarie cu sute de fonturi de la Google Fonts
  • Acces la codul HTML Homepage
    Sa poti activa intreg continutul default al primei pagini si sa ai posibilitatea ca din cod HTML, CSS, JS si Bootstrap sa reconstruiesti intreaga pagina exact asa cum iti doresti.
  • Custom CSS
    Sa poti schimba aspectul platformei printr-un fisier de tip CSS
  • RTL
    Sa permita alinierea de la dreapta la stanga pentru limba araba
  • Custom JS
    Sa poti adauga cod JS personalizat

Nu ignora aspectul optimizarii pentru motoarele de cautare, trebuie sa includa:

  • Optimizare platforma
    Sa ai o zona de unde sa poti ajusta setarile SEO ale platformei (denumire, cuvinte cheie, etc), sitemap si cron jobs.
  • MetaTags Categorii
    Categoriile necesita si ele optimizare si continut SEO precum denumire, descriere si cuvinte cheie
  • SEO Multi-language per produs
    Pentru produse trebuie sa poti introduce titlu, descriere si cuvinte cheie pentru META TAGS

Sa poti importa fisiere CSV cu categorii, subcategorii si produse

TVA, VIES si altele

Fara o conexiune LIVE la VIES (Uniunea Europeana) sau la HMRC (Marea Britanie) esti expus fraudei TVA, hai sa vedem daca platforma gasita de tine face aceleasi verificari si iti ofera liniste sufleteasca atunci cand un client din alta tara iti cumpara produsele:

Exista o cota TVA la achizitia de produse si una la vanzarea de produse, daca platforma gasita de tine este una inteligenta o sa ajusteze automat pretul de vanzare in functie de statutul tau TVA chiar si atunci cand cumperi produse local. Ca sa intelegi cat de complicate sunt lucrurile iti dam urmatorul exemple:

Studiu de caz 1:
Gasesti carbuni de gratar la un importator direct care ii aduce din Bulgaria, tu, ai un SRL inregistrat TVA in Romania si vinzi carbunii unei persoane fizice din Romania. Sacul de carbuni costa 10 Lei la achizitie + TVA si ai un adaos de 30%, cat te costa carbunii si care ar trebui sa fie pretul final la vanzare, calculeaza care ar fi valoarea TVA-ului incasat si platit?

Studiu de caz 2:
Vinzi produse prin SRL-ul tau care este inregistrat in scopuri TVA in VIES dar nu este inregistrat in scopuri TVA in Romania, vine un client business din Ungaria si achizitioneaza un produs de la tine care in Romania are cota TVA 5%

Intreaba furnizorul platformei care este raspunsul corect la cele doua studii de caz, raspunsurile AiCart sunt:

Cazul 1: 
Produsul se achizitioneaza cu TVA 0% pentru ca este o categorie de produs cu taxare inversa:
(b) livrarea de masă lemnoasă și materiale lemnoase, astfel cum sunt definite prin Legea nr. 46/2008 – Codul silvic, republicată;
vanzarea se face catre o persoana fizica deci se aplica TVA

Cazul 2:
Cota TVA pe care o aplici la achizitia si vanzarea de produse in UE atunci cand ambele parti implicate sunt inregistrate in scopuri TVA in VIES este 0%.

AiCart tine cont de o mai multi factori ce pot influenta cota TVA si se ajusteaza in timp real pentru fiecare caz in parte. Vezi detalii suplimentare.

Sa poti seta un discount procentul pentru un anumit client, un discount fix pentru alt client, sa poti emite vouchere si gift card-uri.

Vezi detalii

AiCart vine tradus in urmatoarele limbi: engleza, romana, franceza, germana, greaca, japoneza, spaniola, poloneza, portugheza, turca, araba si poate fi setat in una in cele peste 300 de monede existente in sistem.

Vanzare de produse

Niciun furnizor de calitate nu poate fi lasat in urma cand competitia este atat de acerba, din pacate multi revanzatori o fac pentru simplul fapt ca nu am cum sa listeze produsele in magazinul lor in conditiile de colaborare impuse de furnizor.

Sa iti permita sa vinzi produse en-detail cu diferite unitati de masura: bucata, metri liniari, metri cubi, litri, kg, etc.

Sa poti vinde la bax cu pret afisat per unitatea de masura si per bax. Sa-ti ofere posibilitatea sa definesti un % minim de ocupare dintr-un bax pentru ca sistemul sa nu mai optimizeze pachetul respectiv ci sa foloaseaca automat baxul. 

Exemplu:

intr-un bax de carton incap 15 sticle, daca un client comanda 14 sticle nu mai optimiza produsele per cutii standard folosite de depozit ci utilizeaza cutia baxului pentru expediere.

Platforma ta trebuie sa-ti permita sa vinzi si la palet, fie ca vorbim de produse ce vin ambalate direct pe palet (exemplu: cherestea, gips carton, etc) sau pallet clearance (lichidari de stocuri) unde poti pune produse diferite pe acelasi palet.

In cazul in care clientul comanda suficient de multa marfa si livrarea prin curier nu mai este justificata, sa treaca automat din calcul de pret de livrare prin curier rapid in livrare de marfa paletizata prin pallet network. Platforma sa fie conectata la flote live precum in descrierea de mai jos din sectiunea logistica.

Sa-ti permita ca pentru un anumit furnizor sa setezi cont de drop shipper sau sa-ti ofere 3 optiuni diferite de livrare pentru fiecare produs in parte:

  • Livrare gratuita
  • Cost livrare calculat in timp real dinamic cu interogare si comparare de pret intre diferite oferte de curieri si transportatori
  • Cost livrare semi-automat pentru vanzare la bucata, vanzare la bax si vanzare la palet.

Produsele livrate prin drop shipping sa aiba costul de transport calculat separat fata de produsele livrate prin stockless sau din stoc, si sa fie triate direct de la checkout.

Sa permita adaugarea de produse ce necesita solicitare de oferta din partea clientului, formularul sa includa criterii clasice precum cantitatea dorita, descriere, buget tinta, valuta si upload de fisiere.

Platforma competitoare de eCommerce trebuie sa te lase sa adaugi produse cu titlu de portofoliu carora daca doresti, sa le poti adauga un buton pentru detalii suplimentare care sa duca la un alt magazin online sau website ca si link de afiliat.

Logistica

Niciun furnizor de calitate nu poate fi lasat in urma cand competitia este atat de acerba, din pacate multi revanzatori o fac pentru simplul fapt ca nu am cum sa listeze produsele in magazinul lor in conditiile de colaborare impuse de furnizor.

AiCart utilizeaza un sistem logistic gradual de la 1PL pana la 5PL, in functie de anumite particularitati ale magazinului online, categoriei de produs, al produsului transportat, al rutei dar si a tipului de adresa de destinatie. Sistemul decide in timp real pentru fiecare colectare ce sistem sa utilizeze fara ca administratorul magazinului sau clientul sa fie nevoiti sa aleaga manual varianta cea mai optima.

Majoritatea livrarilor sunt efectuate 3PL (vezi aici diferentele) conform modelului de business al majoritatii magazinelor online.

Platforma concurenta trebuie sa-ti ofere cel putin varianta de livrare 3PL atat pentru colete cat si pentru paleti (standard si non-standard). 

Lucrurile sunt cat se poate de simple: ADIO DROP SHIPPING! Platforma trebuie sa te lase sa poti sa adaugi locatiile furnizorilor pe care ulterior sa le poti utiliza pentru a calcula in timp real costul transportului. Trebuie sa suporte locatii internationale nu doar nationale care sa acopere intreg teritoriul UE & UK.

Atentie!

Nu te lasa pacalit de firmele de software ce pretind ca pot construi un sistem similar, livrarea direct de la depozitul furnizorului nu implica doar o adresa si un program de lucru ai nevoie de mult mai multe elemente pentru a putea calcula corect o taxa de livrare:

  • restrictii de circulatie in zona
  • restrictii de gabarit
  • dotarile logistice de la depozit 
  • sarbatori legale si restrictii de circulatie pentru tranportatori
  • optiuni de consolidare colete si paleti
  • optiuni de eFulfillment

 

Cand esti la inceput de drum, un centru de eFulfillment ti se pare inutil, insa cand ajungi sa ai stocuri si sa procesezi cateva sute sau mii de comenzi pe zi, lucrurile nu mai sunt asa simple. Ai nevoie de un depozit, de autorizatii, de paza, de CCTV, de angajati, de motostivuitor, de asigurari sau, poti alege sa folosesti un centru de eFulfillment.

Desi in prima faza ti se pot parea mai costisitoare, daca faci o predictie de venituri si cheltuieli si apoi o comparatie intre cele doua optiuni, raportate la un cos de cumparaturi mediu, o sa realizezi ca eFulfillment este o etapa intermediara dintre vanzarile pe care le faci de acasa si trecerea in la profesionisti ce necesita propriul depozit.

La AiCart nu suntem adeptii stocurilor, in special daca esti revanzator sau importator pur si simplu nu isi au rostul si sunt o metoda de a bloca bani, bani ce pot fi utilizati in alte scopuri pentru a mari vanzarile. Toate produsele pot fi vandute direct din stocul furnizorilor dar daca insisti sa ai stoc atunci acesta trebuie sa fie cat mai mic, tocmai de aceea in AiCart ai posibilitatea sa folosesti doua depozite simultan pentru acelasi produs: unul pentru comenzile mici cu livrare la bucata sau la bax si unul pentru comenzile mari, cu livrare la palet.

Platforma competitoare trebuie sa-ti permita sa poti alege de exemplu ca pentru comenzile mici sa poti utiliza un centru de eFulfillment iar pentru comenzile mari sa poti utiliza depozitul furnizorului.

Dupa pretul produsului, timpul de livrare este cel mai important aspect de care trebuie sa tina cont un magazin online, niciun client nu vrea sa astepte saptamani intregi pentru un produs daca nu este personalizat sau facut pe baza de comanda, asadar platforma competitoare trebuie:

  • sa tina cont daca un produs este livrat din stoc sau facut pe baza de comanda
  • sa tina cont de timpul de productie sau de pregatire al marfii
  • sa tina cont de statusul comenzii la furnizor atunci cand produsul este realizat pe baza de comanda si in cazul in care apar intarzieri de productie sa ajusteze automat data de incarcare reluand ciclul de calcul
  • sa maximizeze data de incarcare dupa gruparea comenzilor per furnizor
    Exemplu: un client comanda 2 produse de la acelasi furnizor, unul dintre produse este livrat din stoc cu timp de pregatire 1 zi lucratoare, al doilea produs este fabricat pe baza de comanda si dureaza 5 zile. Sistemul sa maximizeze data de colectare pentru ambele produse la 5 zile pentru a fi livrate in acelasi timp clientului.
  • sa tina cont de timpul de notificare solicitat de depozit
  • sa tina cont de ora la care se plaseaza comanda si dupa ce fus orar pentru a putea calcula zilele lucratoare pentru comenzile plasate pana in ora pranzului
  • sa tina cont de sarbatorile legale si de programul de lucru al curierilor pentru marfurile de mici dimensiuni
  • sa tina cont de restrictiile de circulatie pentru camioane mici si TIR-uri in cazul marfurilor paletizate 

Sa vindem faina online.

Cazul 1

Sa vindem 1 kilogram de faina necesita:
1 reclama
1 lead
1 client
1 comanda
1 factura in contabilitate
1 livrare
1 posibila reclamatie
1 posibil retur
Valoare cos: aproximativ 3 lei
Sanse ca acest client sa devina unul recurent? aproape de zero.

Cazul 2:
Sa vindem 100 kilograme de faina necesita:
1 reclama
1 lead
1 client
1 comanda
1 factura in contabilitate
1 livrare
1 posibila reclamatie
1 posibil retur
Valoare cos: aproximativ 250 de lei
Sanse ca acest client sa devina unul recurent? foarte mari.

In concluzie: vanzarea en-gros nu este cu nimic mai speciala decat vanzarea en-detail, ba chiar ai sanse mai mari sa transformi un client normal in client recurent prin vanzarea catre restaurante, hoteluri, gradinite, etc.

Daca platforma competitoare nu-ti permite sa vinzi marfuri en-gros si sa le poti transporta, nu este ceea ce trebuie.

AiCart iti permite sa vinzi marfuri en-gros sau sa vinzi produse ce necesita transport de marfa paletizata cum ar fi: cherestea, placi de OSB, placi de gips carton, si altele. Daca platforma competitoare nu-ti da optiunea sa vinzi marfa paletizata pe euro paleti sau paleti non-standard, vei ramane tot timpul la nivelul unui magazin online basic fara optiunea de scalare B2B, niciodata nu vei putea vinde produse voluminoase sau grele pentru ca niciun curier rapid clasic nu o sa-ti transporte marfa respectiva.

Platforma competitoare trebuie sa-ti permita sa vinzi marfuri generale, ADR, congelate sau refrigerate asezate pe paleti standard sau non-standard si sa stie sa faca singura trecerea de la livrare prin curier rapid in livrare de marfa paletizata si sa-ti ofere acoperire la nivel de UE si UK astfel indiferent de unde ar fi incarcata marfa si unde ar trebui sa fie livrata sa poti oferi acest serviciu.

De asemenea, trebuie sa stie sa schimbe tipul de masina necesara in functie de adresa clientului. Adresa rezidentiala: duba normala; magazin stradal: duba sau camion cu lift la spate; depozit: camion 40 de tone pentru a reduce costul de transport, in cazul marfurilor ADR sa aloce doar masini certificate pentru acest tip de marfa iar in cazul marfurilor cu temperatura controlata sa aloce vehicule frigorifice. Daca masina trebuie sa fie box, prelata sau platforma trebuie sa fie decis de modalitatea de incarcare a marfii.

Platforma competitoare trebuie sa fie capabila sa ofere cotatii de transport si sa organizeze livrarea pentru marfuri periculoase si marfuri ce necesita transport cu temperatura controlata FARA a le mixa cu alte marfuri ce nu necesita transport special. Trebuie sa fie capabila sa ruteze marfa automat si, sa o aloce doar vehiculelor ce se potrivesc acestui tip de transport.

Exemple de marfuri ADR:
fixativ pentru par, oja pentru unghii, spray-uri, parfumuri, baterii, butelii cu gaz, artificii, petarde,ingrasamant pentru pamant, solventi, vopseluri, etc.
Vezi aici detalii despre marfurile ADR

Hai sa discutam si despre elefantul din camera: Optimizarea de colete!

Cateva criterii de care trebuie sa tinem cont in problema data:

  1. de unde pleaca coletele
  2. ce program de lucru are furnizorul
  3. cat dureaza sa fie pregatita marfa
  4. la ce ora da clientul comanda
  5. unde trebuie sa ajunga coletele
  6. cum este ambalat produsul
  7. cat este de mare produsul
  8. este marfa periculoasa? refrigerata? fragila?
  9. ce cutii foloseste furnizorul la reambalare
  10. cate cutii are produsul
  11. cate produse comanda clientul
  12. de la cati furnizori a mai pus produse in cos clientul
  13. incape produsul in cutiile standard ale furnizorului?
  14. se poate optimiza in colete acest produs?
  15. necesita AWB individual (exemplu:  TV, imprimanta, etc.)
  16. se pot suprapoza coletele?
  17. pot folosi cutia baxului din care provine produsul?
  18. sunt produse voluminoase sau grele?

Sunt doar o serie de intrebari la care 99% din programatori nu gasesc o solutie fiabila si precisa pentru a determina cu exactitate numarul de colete si dimensiunile lor necesare pentru a putea ruta marfa si pentru a solicita oferte de la curieri in timp real.

Majoritatea platformelor concurente utilizeaza doar dimensiuni si kilograme ca si criterii pentru a estima un cost de livrare, din analiza noastra reiese ca nicio alta platforma din Europa nu tine cont de locatia reala a furnizorului si a clientului, ar fi si imposibil, acest sistem este patentat.

Intreaba furnizorii platformei concurente:

  • cum facem cand un client comanda produse de la 3 furnizori diferiti?
  • cum facem daca un client comanda un frigider si un ruj de la acelasi furnizor
  • cum stie furnizorul, in ce cutii sa puna produsele pentru ca socoteala noastra sa se potriveasca cu realitatea din teren?

Dupa ce te-ai lamurit ca AiCart are cel mai avansat sistem logistic de pe piata ce iti permite sa vinzi ORICE si ca niciun alt programator sau firma de software nu iti poate furniza o solutie similara la acelasi pret te asteptam sa-ti achizitionezi o licenta.

 

AiCart are acces EXCLUSIV la o serie de solutii si retele logistice atat pentru transportul de marfa paletizata cat si de transport de colete national sau international,  nu te lasa pacalit de firmele de software ce-ti promit ca iti pot oferi aceleasi solutii la preturi concurentiale, pur si simplu nu au acces la aceleasi resurse .

Platformele clasice ofera o integrare cu un curier, chiar daca posibil ca platforma sa vina cu mai multi curieri integrati, aceasta o sa foloseasca in general 1 singur curier.

AiCart compara in timp real la checkout 3 sisteme diferite de curierat:

  • Curieri rapizi clasici
  • Curierat 5Points
  • Curierat D2D

In categoria de curieri rapizi clasici sunt de asemenea comparate ofertele celor ce fac parte din aceasta categorie: Fan, DPD, Urgent, etc.

AiCart afiseaza clientului cel mai bun pret dintre cele 3 sisteme de curierat. Nicio alta platforma de eCommerce nu foloseste 3 sisteme de curierat rapid si nu compara la checkout cea mai buna oferta, cu sistemul patentat de AiCart esti sigur ca ai facut tot ce este posibil pentru a reduce pretul transportului fata de competitorii tai, in functie de ceea ce a pus clientul in cosul de cumparaturi nu de calcule facute manual sau predictii de multe ori nefondate.

 

Timp de executie

AiCart este livrat in general in aproximativ 1 ora cat dureaza propagarea DNS-urilor, competitorii nostri au la dispozitie maxim 24 de ore pentru a furniza o solutie similara si trebuie sa se incadreze in acelasi buget ca si AiCart 200 - 1000 Euro in functie de modelul de business dorit.
Inca mai ai dubii ca AiCart este cea mai buna solutie de eCommerce pe piata care te ajuta sa vinzi ORICE, de ORIUNDE si ORICUM?
Programeaza un DEMO aici

We use cookies to give you the best experience.